3 Kasım 2017

ekime güle güle :)


Ballı bir Kasım yaşamak dileğiyle kendilerine hoşgeldiniz diyorum efem :)))
Ve kestirmeden insta seçmecelerine geçiyorum, 
Bakalım bu ay neler yapmışız 😉



Bugünkü koşuşturmalar bittiyse Şebo saati başlamıştır 😍😍

Aylak Adam  / Yusuf Atılgan
Hafta kapanışını keyifli yapalım...
Yarın Pazartesi ne de olsa....



Bir sezon kapanışını daha keyfimce yaptım şükür... 
Bu son diye girmeyince bütün kış deniz sayıklıyorum 😄😄😄 

Günlerden yirmiiki ekim...
Sezon kapanışı...
Emeklilere bıraktık artık sahili :)
Seneye görüşürüz deniz..




Analı oğullu kaçtık biz ✌️✌️ 
Hayalimiz yarın denize girmek 😜😜 

Güzel kaçamaklar bunlar...
Yanımıza ödevimizi almamız işin sıkıcı kısmı..
Şimdi işlerimizi halledip ver elini Akçay diyeceğiz...




Takıntılıyım diyorum da inanmıyorsunuz bana... 
Broşlarım bile hayvanlı benim 😍😍😍 
Dün gece çekmeceleri toparlarken sizi toplu şekilde bir gösterime sokayım dedim kendilerine 😜😜😜 
Hemen sıraya diziliverdiler 🐭🐙🐠

Hepiciğini çok seviyorum...
Hala buldukça da alıyorum...
Genç kız işiymiş bunlar :)))
Öyle söylemişlerdi de benim ruhum genç demiştim 
Bir baykuşunu bulamadım yalnız
Buna çok bozuluyorum...


Bir anda hepsini boşaltmak doğru fikir değilmiş 😩😩😩 

Ayıkla pirincin taşını şimdi
Acele işe şeytan karışır derler
Şimdiki benim durumum yani
Nasıl düzeltilir bu kolyeler şimdi
Hay bin kunduz aşkına !!!



Bugünkü aşk konumuz ❤️🐠🐟🐳❤️ 

Kumaşlarım geldi yaşasın..
Kutu yapımında bize eşlik edecek kendileri..
Hayaller / hayatlar olmazsa şahane olacak..
Annecağızımın ellerinden öpüyorum
Dikiş meselesini itina ile halledeceğinden çok eminim
Benim hayvan objeli şeylere aşkım ne olacak
Baykuş aşkımı tek geçerim ama ♥


Ayakkabılarımı giyip kaçan bir kızım yok diye hiç üzülmüyorum... 
Oğluşun ayakkabılarını giyip kaçmak daha şahane 😂😂😂
Başımda dikilip annneeeaaaa demesi hele daha da şahane 😂😂😂

Paylaşmak güzeldir ♥
Bu ayakkabısı şimdi kıymete biner
Fellik fellik kaçırır benden :)
Seviyorum bu çekişmeleri
Yaşasın gıcık annelik halleri..



Baykuş keklerimi göstermek için çektiysem bu fotoğrafı ne olayım, 
tabi ki mutlu olayım 😃😃😃

Baykuş muffin kapları bulunca hemen kaptım..
Annem de kekini çırptı hemen
Al sana baykuşlu kek
Sabah sabah şahaneyiz
Kitabımı bitireyim bugün dedim
Elime almaya almaya unutmuşum
Sar baştan başladım yeniden
Kitap keyifleri başlasın yeniden ♥










32 yorum:

  1. Güzel anlar yakalamışsınız.Broşlar çok eğlenceli bu arada:))

    YanıtlaSil
  2. Ekim harika, 22 ekimde deniz hem de Akçay da :)) Süper, darısı Kasım' a o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahhahaaa :)) Evet öyle bir delilik yaptım ama Akçay denizi yaz kadar bbrrrr ettirdi sadece :)))
      Kasım da 1 hafta yine sıcaklar gelecek diyorlar ama ben hiç o topa girmeyeceğim :))

      Sil
  3. Mutlu hayatın tarifi bu sayfalarda hanııımm,koş geeelll.... İçimdeki sıkıntıyı hafiflettin be Şebom , denizi görünce bir an hayale kapıldım,ben sahildeymişim,fotonu çekmişim. Birazdan eve geçip çay,simit,nefis Balıkesir peynirleri keyfi yapacakmışız. Oytun ,Baha abisinin yamacına kaynayıp bilgisayara bakacakmış omuz üstünden.Beliz ,her zaman olduğu gibi,benim arkadaşlarımla benden çok muhabbet etmek üzere yamacımıza kurulacakmış. Çapi de dizlerimize kıvrılıp gırıldayacakmşı,sonra güneş batarken bizi bir tatlı huzur saracakmış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdaaaaammmm ♥
      Nasıl da güzel bir haya bu... Ama yok yaaa hayal değil, seneye planlarımız inşallah bunlar bizim...
      Çok özlemişim seni çokkkk ♥

      Sil
  4. En çok merak ettiğim o balıklı kumaşlar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuç için ben de sabırsızlanıyorum Semi ama yazlığa annemin yanına gitmem lazım bu işi sonuçlandırabilmek için... O yüzden beklemecedeyim ;)

      Sil
  5. "O balıklı kumaşların kutuya dönüşümünü bir an önce bizlere göstertmek için Oytun'un annesine enerji ve ilham ver Allah'ım, lütfen hemen" duamı da ettim, gittim... Accayip meraklı hissediyor ;-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden daha çok anneme lazım o enerji Ececim :)) Dikiş faslı onda çünkü :))

      Sil
  6. Denizli fotoğrafına bakarken bile üşüdüm :) Güzel bir kasım ayı olsun hepimiz için :)

    YanıtlaSil
  7. Kumaşlı projeyi merakla bekliyorum, broşlarınız şahane bu arada, inşallah Kasım ayı güzel geçsin, mutlu haftasonları.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecikmeli olarak iyi haftalar diliyorum Deryacım ♥

      Sil
  8. Ekim güzel kapanmış, Kasım da şahane geçsin o zaman:)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok güzel, ben de takı alacaksam hayvanlı -ençok da kedili- alıyorum:)baykuşlu keklere bayıldım, afiyet olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana boşuna kedili teyze demiyoruz dimi ama :)))
      Öperim Müjdecim

      Sil
  10. Kumaşlar pek şahane, merak ediyorum ne olacak acaba, dokusu nasıl ? Broşlara bayıldım hele tilkili olan kalp ben. Kasım güzel bir ay olsun.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Panama keteni kumaş Ezgicim. Hani şu masa örtüsü, kırlent falan dikiliyor ya ondan işte.
      Kasım hepimize güzel olsun♥

      Sil
  11. Kasım ayı da arkadaşıma bu kadar mı yakışır.
    helal sana kız deniz ısınsın seni görünce,deniz kızı eftalya halt etmiş.
    Oğluş da gittikçe daha bir yakışıklı olmaya başladı sanki,dikkat et kaparlar kızlar valla erkenden haberin olmaz.
    Söz baykuşlu broşunuda ben kendi ellerimle yapacağım en güzelinden.
    Semaverin altıda ki sandığa da takıldım harika gözüküyor.
    O ayaklar ne zaman büyüdü demi şebo..!
    Büyüyorlarda birde gidiyorlar,koşar adımlarla yetişemiyorsun hızlarına da arkalarından baka kalıyorsun...!Öyleceeeee.
    Öpüyorum ikinizide.
    kucak,kucak,birde mucuk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaaa :)) Eftalyalar seni öpsün emi Merihim, yine harika bir yorum yazmışsın :))
      Oğluş bu sıralarda karşı cinse kapalı :)) Utanma ve nefret etme modundayız :)) İki gün sonra başlar ama :))

      Yerim ben seni baykuşlu baykuşlu o zaman :))

      O sandık benim ta bebekliğimden Merih. Eskiden züccaciyeler, mallarını o sandıklarla alırlamış. Malum biz de tayinciydik hep. Annemde onlardan istemiş, eşyalarını taşımak için. Sonradan boyadım süsledim o sandığı ben. Şimdi baş köşemde içindeki ıvırzıvırlarla :)

      Ben de seni kucak kucak öptüm ♥

      Sil
  12. Broşlarınıza bayıldım :)

    YanıtlaSil
  13. Şaka maka bir yıl daha bitiyor moduna girdim bir anda :)

    Ben bu sene denize nokta koyamadım, içimde kaldı. Kışın Güney Afrika'ya mı gitsem ne :D

    Bizim oğlanların ayakkabıları benimkilerin iki katı, ben Metos'un kıyafetlerine dadanıp onu kızdırıyorum. Hehehe:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaaa Güney Afrika haaa :) Bak bunun esprisini yapıyorsan ben senden korkarım arkadaş. Sen kesin gidersin :)))

      Gıcık annelik halleri pek keyifli be Handanım. Hep mi onlar bizi kızdıracak :)))

      Sil
  14. Çok keyifli bir Ekim ayı geçirmişsiniz. Oğlunuzla kaçamağınız, denizde fotonuz, oğlunuzla ayakkabı çekşmesi m üthiş.Pozitif enerji yaydınız akşam akşam. Bu güzel paylaşım için teşekkür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ilhan Bey :) Sizin de güzel yorumunuz sabah sabah içimi açtı :)

      Sil
  15. Dolu dolu geçmiş Ekim ayı. Baykuş kekleri çok sevdim :)

    YanıtlaSil
  16. Denize girmeni kiskandim. Ekim bizde de çok güzel geçti Kasim soguk basladi. Olsun her mevsim ayri güzel 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kasım bizde de soğuk başlamıştı ama şimdi iyi şükür.
      Böyle bir anda yeniden sıcak olsa keşke diyorum ben, bu sene denize doyamadım Derya :))

      Sil

Güzel yorumlarınız için teşekkürler :)